smarasrockelvis

Alla inlägg under december 2012

Av Madeleine Rygaard - 31 december 2012 15:49

Dagens outfit när vi åkte till mammas farmor som fyllde år,
Tröja-stickad från typ HM
Jeans- märke VILA från jeansbutiken RONDO
Ja d va väll allt ;)

Av Madeleine Rygaard - 30 december 2012 12:54

Kände för en dagens outfit i dag, vi ska till Jessica och Nina, och till pappas farmor Gerd, eller Gammo :)

Tröja: julklapp från mormor från HM
Leggings: fleecefodrad insida
Mössa: en tant som sålde sånna som är helt handgjorda
Skor:converse från stadium eller Intersport?

Av Madeleine Rygaard - 29 december 2012 20:50

Lyckås på port 73 ska ju läggas ner, det är halva priset på halva priset, fick hem ett par gummityglar och ett pannband för knappt 90kr!
Sorry för usel bloggning, har jobbat med mamma hela tiden, viket betyder att dom ofta kör natt, eller dag eller både och, så det är lite konstigt just nu ;)

Av Madeleine Rygaard - 20 december 2012 21:36

I dag valde jag Blanka barbacka, hon trippar väldigt mycket och ställer ner väldigt hårt, man kallar henne symaskin, så de första minuterna skumpade jag sjukt mycket, och skulle fatta galopp men skrattade så mycket så hon bara astravade i väg, men sen va det stafetttävlingar. 1. Man skulle trava så sakta man kunde, den som va sist vann, jag höll nog in för mycket för hon sakta av typ 3ggr, men sedan 2. Skulle man trava jättefort, vilket vi ägde på, mest jag och blanka men även d andra 2 i min grupp va väll ok 3. Cavaletti, man skulle skynda sig men inte slå i bommarna, vi klarade det på 2a försöket, asså jag och Blanka, d andra i min grupp va d sisådär med. 4. Sen skulle vi skyna oss till en fyrkant och göra en 3.60, vi ägde, Fyfan va bra Blanka va, vi klarade det asfort och perfekt, ut ur rutan och gärnet full galopp och byta med nästa person. 5. Man skulle backa i ett L, blanka va klart bäst, ut ur Let och full galopp igen (glöm inte barbacka), 6. Sedan var det snabbast vinner, ja travade fort mot andra sidan, runda konan i en volt och sedan full kareta ner och byta av. BLAANKAA <3

Av Madeleine Rygaard - 20 december 2012 16:42

I dag är det sista lektionen på Häståkeriet :(, ja kommer inte att gå kvar nästa termin Fast jag har själv valt det till en väldigt väldigt stor del, facktist hela egentligen. Men men   Jag har vart borta 2 lektioner och statusen på hästar jag ridit just nu är:

*Elegido,PRE: |||| (4ggr) (Älskar honom och vill köpa honom)    

*Carisma,PRE: || (2ggr) (Älskar henne och vill köpa henne)     

*Castello, Lipizzaner: || (2ggr) (Gillar väldigt lite)  

*Molly, halvblodskorsning: | (1ggr) (Gillar sådär)  (kolla noga va sista smileyn betyder ;) )

*Blanka, fjording: | (1ggr) (Gillar)   

*Bellmax, nordsensk bruks: | (1ggr) (Ogillar)      (kolla noga va smileyna betyder ;) )

*Mio, fjording: | (1ggr) (Gillar)     

 

Få se vilken det blir i dag då :D

 

Av Madeleine Rygaard - 19 december 2012 11:45

Här är dagens, brukar inte lägga upp det men idag är det en lite speciellare dag, vi ska ha jullunch och på kvällen ska massa föräldrar och personer komma hit och vi ska sälja sånt som vi har bakat och gjort, och så ska vi ha en uppvisning typ :) så då tog ja på mig lite smycken vilket ja aldrig har :)

Av Madeleine Rygaard - 18 december 2012 15:29

Ska få en Louis Vuitton väska i julklapp har vi kommit överens om, en av de dyraste snyggaste märkesväskorna från Frankrike. SJUKT snygga, har dock inte bestämt mig för någon än så det börjar bli brottom nu så ja får öppna den på julafton   ;)  

Av Madeleine Rygaard - 18 december 2012 15:24

Vilken tycker ni är finast? Funderar på att köpa..

Presentation


SMARAS ROCK ELVIS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards