smarasrockelvis

Alla inlägg under maj 2013

<3

Av Madeleine Rygaard - 29 maj 2013 16:54

<3 :D

Av Madeleine Rygaard - 29 maj 2013 12:46

Mycket händer just nu, Elvis har flyttat upp till min moster tillfälligt, ja testade att både rida Shakira och Suprice, shakira va jätte bra, ja red endast med 1 hand hela tiden på stång, gick jättebra, bättre en ridskolehästarna på HÄSTÅKERIET,fick henne att gå väldigt bra emellanåt, sen testa ja Suprice för första gången, hon kunde inte ta det lungt i traven, va som att hon skena runt fast i trav, fick henne inte lugn eller att skritta, höll på att kasta med huvet och börja galoppera jag E inte alls van vid den typen :/

På fredag blir det upp till Sara igen!
Jag köpte entligen ett par wrangler<3

Av Madeleine Rygaard - 20 maj 2013 21:06

I dag såg ja ut såhär, fast ja har ju effekt på bilden.
Elvis äter banan..

Av Madeleine Rygaard - 19 maj 2013 13:23

Mitt lilla party igår blev lyckat, fick massa presenter också :)

Av Madeleine Rygaard - 17 maj 2013 18:52

Sitter här med min nya fräna hippa iPhone 5 ;) nu stallet sedan shoppa till mitt party för mina babes i morgon kväll :D

Av Madeleine Rygaard - 17 maj 2013 07:20

Red ut med Ebba och red sedan lite trail, men Elvis hade tappat sin sko, eller snarare slitit av då han slet sig i förrgår, så han gick inte rent, så vi travade bara några "travar". I ridhuset så travade vi lite och ja testade galopp för att se om han reagerade, men det kändes rätt bra, vi gick även slalom, drog däck , öppna grind, gick sidepas, och det där att man har ett långt rep och man börjar med att hålla i repet i ändan på en stor volt, och gå runt och tillslut gå på en mini volt och ha snurrat repet runt tunnan, Elvis skötte sig på allt :)

Av Madeleine Rygaard - 16 maj 2013 21:36

Min klädsel för min födelsedags dag, jag har äntligen gått upp i vikt 3kg lite plötsligt, happyyyy, det kanske inte ni ser, men ja ser och känner :D

Och ja fick äntligen en iphone 5!!
Ignorera fläckarna på mitt lakan, ja fick frukost på sängen..

Presentation


SMARAS ROCK ELVIS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards