smarasrockelvis

Alla inlägg under november 2012

Av Madeleine Rygaard - 28 november 2012 17:45

Jag är hemma och e sjuk så ja får inte följa med till stallet så ingen bloggning...

Av Madeleine Rygaard - 25 november 2012 15:28

Mockade hagar i dag, sjukt tråkigt och så hade jag ömma muskler då ja tränade rätt mycket igårkväll och i morse, men jag satte ändå på vikterna på benen i stallet, det var jobbigt för höt satt liksom fast i leran så man gick slita jättemycket, och klampa runt i lera med thermokläder och extravikter runt fotlederna/smalbenen, det var hemskt!

Av Madeleine Rygaard - 24 november 2012 22:56

Bilder på mig i dag, vi drog hem till farfar kl 18 typ och köpte pizza och åt hemma hos han, sen drog vi till stallet och hade nattning, men vi va inte sist i stallet så det blev inte helt så :)
Ser ut som om jag har läppstift och bruna ögon, men det är bara effekten

Av Madeleine Rygaard - 23 november 2012 21:36

Vi tänkte att Elvis kanske hade slagit till sig av dörren så vi skrittade bara ut en sväng barbacka i mörkret

Av Madeleine Rygaard - 22 november 2012 22:21

Carisma blev det i dag då :D vi hade vikarie så vi gjorde inte så jättemycket, mycket teori och prat, ja sa att Carisma bara var 5år och inte kan så jättemycket, och ja sa att vi fött upp en häst själv och ridit honom sedan år tillbaka, och hon sa att ja red henne jätte-bra och att jag verkligen förstod hur ja skulle fatta galopp på en unghäst! Så bara positivt!

Av Madeleine Rygaard - 21 november 2012 08:10

Köpte ett par nya brallor på vero moda tror jag, märke object och är italienskt, hur mjukt och lent material som helst!
Som mjukisar typ . Mamma hade ett par såna och tyckte att jag skulle köpa

Av Madeleine Rygaard - 20 november 2012 16:06

Här kommer bilderna som endast var på Elvis               

Ovido - Quiz & Flashcards