smarasrockelvis

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Madeleine Rygaard - 14 november 2012 20:38

Ja som sagt.
Bilen va jätteseg, kunde Max köra i typ 80km/h, sen en halv minut luktade bränt, sedan lite senare luktade det bränt igen, och sista gången luktade det riktigt bränt och bilen stannade mitt på vägen, vi hoppa ut och såg att det rök från huven, öppnade och det brann lite, jag fick ren panik och hamna i chock-tillstånd, ringde 112 och dom sa att vi skulle stänga huven, vi tog ut våra grejer ur bilen och gick ifrån en bit, det tog mer eld och jag fick ännu mer chock, kunde knappt andas eller stå upp, bara grät och pratade för mig själv och var helt SKAKIS. Va helt borta, jag har ju vart med om samma händelse när mammas lastbil brann.
Men efter ett tag kom polisen och prata lite, sen efter ett långt tag kom brandkåren , då brann bilen satan, framdäcken döda och även alla fönster, hela huven va som borta, heeela inredningen och precis allt är total-trasigt, ALLT.
Men sedan kom bergningsbilen och tog bort bilen så alla kunde köra igen, en idiot försökte köra förbi en totalt brinnande bil på en liten väg med 1m till godo, undra hur han tänkte...

Presentation


SMARAS ROCK ELVIS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards