smarasrockelvis

Alla inlägg under februari 2013

Av Madeleine Rygaard - 5 februari 2013 06:21

Han är verkligen supersnäll supermysig superglad och supersöt :)

Av Madeleine Rygaard - 4 februari 2013 21:02

Va hemma i dag för ja hade fett ont i huvet. Jag Har ätit: frukost: portion med spaghetti, vi 11: portion med sallad med ägg och avocado i, vi 12-1: 3 muffins, vi 3: 3mackor och en portion med spaghetti och köttfärssås, nu vid 21: majs, avocado och 2 ägg :)

Max

Av Madeleine Rygaard - 3 februari 2013 18:20

I dag red jag Max barbacka med Katarina och mamma, som sagt blir hästarna lite knäppa när Hazze är med, Max sprang rätt mycket, vi har fått typ 10 små galopper på denna ridtur. Men sedan kom vi in på en snöig skogsväg, så börja Elvis typ trava i väg, och Max fick typ damp och börja typ skena, och jag blev överraskad och kollar upp och ser ett jävla dike framför mig, han fortsatte dundra på och vi flög över diket, jag hade balansen kvar, det va tur .

Av Madeleine Rygaard - 1 februari 2013 21:24

Herregud vilken ridtur, i dag red Katarina och Hazze med mig och mamma, och när Hazze går med blir hästarna knäppa ;)!
Max och jag red barbacka idag, vi va sist, Max börja galoppera i den första nedförsbacken och jag hamna nästan på halsen och det gick inte att få stopp på han! Sedan skulle han bara förbi hela tiden, han hoppa upp i snödrivorna heela tiden, kunde inte ta ett normalt steg, han tog ett galoppsprång/hopp för varje steg han tog istället för att gå normalt , blev helt CP, vi hoppade genom hela skogen, jag gled hit och studsa dit genom heeela skogen, trodde helt klart att jag skulle ramla av asså, ALLA krafter tog slut, inte en sekunds lugn, jag va som helt inne på att sitta kvar så ja bara kastades hit och dit! HERREGUD. Sedan kom vi ut på vägen och typ galoppera 2ggr på den, men gick mest, han visade bock tendenser, ta ner och ruska på huvet, BUS. Sedan på väg hem så fick vi till en supergalopp, riktigt fin och jag satt perfekt. Och så hamna ju mamma och Katarina fleera meter före och då börja Max trava, men ja höll nog in han lite så han börja inte galoppera utan travade allt va han hade på ojämn mark så då börja ja skratta och höll på att åka av igen, men ja klarade allt :)

Av Madeleine Rygaard - 1 februari 2013 07:25

Presentation


SMARAS ROCK ELVIS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards