smarasrockelvis

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Madeleine Rygaard - 8 maj 2013 08:54

Ja har stort komtrollbehov, men helt plötsligt vissa situationer kan ja släppa det totalt, men mest omedvetet.
Vill alltid se vart ja har alla. Går mina kompisar så måste ja springa efter, ja får panik, ja rider alltid med kontroll och skulle aldrig bara släppa, börjar förbereda hästen på att stanna flera meter innan stoppet på uteritt, ja blev förvånad att ja vågade rida som ja gjorde i går, skönt att släppa lite på kontrollbehovet och se att det gick bra ändå, fast ja förberedde avsaktingarna i god tid.
Ja kan heller inte ta d lungt /äta eller va ja nu gör om ja inte vet exakt vart mina nycklar är, och ja gör inte det som ja tror inte kommer gå, ja måste veta för att våga.

.

Av Madeleine Rygaard - 8 maj 2013 08:44

Mina reflexer asså, eftersom att jag är en nervös lättskrämd typ med nerverna på utsidan så har jag superreflexer, va alltid snabbare en katten förut när vi lekte osv. Och ja fångar oftast Saker som ramlar, hör jag eller ser ja något så blir ja jätte skrämd och hjärtat dunkar fort, hastiga rörelser eller plötsliga rörelser eller att någon pratar efter en lång tystnad, ja allt du kan tänka, eller när ja vet att brödrosten e klar snart, men endå blir rädd. Nyss så ramla en talrik brevid mig i diskhon, på en gång flyger ja iväg och tar skydd, typ. Hatar att va löttskrämd -.- :/

Presentation


SMARAS ROCK ELVIS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards