smarasrockelvis

Alla inlägg under oktober 2012

Av Madeleine Rygaard - 17 oktober 2012 07:15

Blev ingen Eva-lektion i går :( så vi red själva, ja red Elvis i w-sadel och vanligt 3-delat bett, det gick rätt bra, men så fort man vill trava blir han som en banan och viker in baken innanför spåret medans huvet och framdelen springer kvar om tillochmed utanför spåret :(, vilket är väldigt irriterande, men han travade väldigt fint med fin form, galopperna tog han på en gång både från trav och skritt och även en från stillastående med bara nåt steg i skritt eller trav innan (kommer inte ihåg vilket av dom) , det gick lungt, men formen kanske vi inte behöver prata om :) vi koncentrerar oss inte så mycket på hans form i galoppen, vi blir glada om han tar fattningarna och liksom tar det lungt.

Av Madeleine Rygaard - 16 oktober 2012 15:50

NAAMNAAMNAAM , sitter och äter 5 knäckemackor med skinka och en kopp T!! loooovve it, och jag är inte ens hungrig...

Av Madeleine Rygaard - 16 oktober 2012 15:38

Tjääna, mitt första inlägg från datan på den här bloggen, mobilbloggar ju bara annars!

I dga är det väll Eva-lektion vad jag antar, tror jag väljer min lille hest facktist, så får mamma ta Milou.

Jag red iallafall Elvis på banan i går i spöregnet, gick bra i skritten och övningarna, men i traven så ville han bara till utgången och var väldigt seg när han inte fick gå ut från banan, men inte så konstigt då banan var täckt av vatten typ, så får väll se hur han är i dag då ;)    

Av Madeleine Rygaard - 15 oktober 2012 13:19

Va på armemuseet med klassen i dag..

Av Madeleine Rygaard - 15 oktober 2012 06:27

Mamma red trail för Maria Käki igår, gick bra, Käki sa att han helt klart var dagens stjärna och att han är en super trail-häst!

Av Madeleine Rygaard - 13 oktober 2012 19:17

Red ut på milou idag med mamma och Sara, vi travade och tog en liten galopp på ängarna, elle det var bara jag som galopperade, men ändå Milou va väldigt pigg, som en speedad hopphäst :D! Så roligt!!

Av Madeleine Rygaard - 12 oktober 2012 17:13

Köpte 2 delade westernstångbett på annons! 2 Olika storlekar hade hon, så vi tog båda :)

Av Madeleine Rygaard - 12 oktober 2012 08:45

Är i skolan och väntar på Att idrotten ska börja.
Fett kallt...

Presentation


SMARAS ROCK ELVIS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards