smarasrockelvis

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Madeleine Rygaard - 6 juli 2013 19:45

Helt sjukt hur många gånger min blogg har visats, ja tycker att min blogg är usel, cant believe it! :* <3
Då blir man förvånad, och GLAD!

Av Madeleine Rygaard - 6 juli 2013 17:39

Hon ÄR eller VAR världens vackraste häst, många tycker säkert att hon ser lite konstig ut, men jag fastnar för det där blonda lite konstiga utseendet.

Av Madeleine Rygaard - 6 juli 2013 16:29

Quarter, paint, appaloosa, vad är skillnaden egentligen? Vissa säger att det bara är färgen som liksom säger rasen, och vissa säger att det är en ras för sig, vad tycker/vet ni? För mig är dom typ samma ras, men skiljer dom sig från varandra?

Av Madeleine Rygaard - 6 juli 2013 09:34

Jag har ju dom här buckaroo boulet med rosa skaft, men jag vill köpa ett par abilene tror jag, för mina kan jag inte ha under jeansen då dom är så vida och utskurna, så ja tänker att om ja köper ett par abilene så syns det mindre under jeansen då dom är stängda upptill, men samtidigt är ju buckaroo double H assnygga!
Men då måste ja ha brallorna innanför igen, kan nån hjelpa mig..

Abilene

Double H

Av Madeleine Rygaard - 6 juli 2013 09:28

Äter bröd för 1 gången sen high chaparral, har inte kunnat äta det när ja mått dåligt, hehe

Ovido - Quiz & Flashcards