smarasrockelvis

Alla inlägg den 9 juli 2013

#2

Av Madeleine Rygaard - 9 juli 2013 22:54

Red suppe i vanlig sadel för det var meningen att ja ev skulle testa hoppa henne, men hon va seg, tråkig, och högg i mina ben så fort ja skulle skänkla till trav, och helt plötsligt när vi travade så börja hon dra ner huvet, tänkte bocka och skena, och då blev ja irriterad och hoppade av, vilket man inte ska, men ja va inte på humör, så ja lämna henne i stallet och tog Shakira barbacka, hon va snäll och duktig, travade på bra och vi fattade många galopper då hon fattade fel galopper i början, men sedan gick det väldigt bra och det flöt på fint :)

Av Madeleine Rygaard - 9 juli 2013 14:25

I går kväll red jag ut på Elvis med mamma på Shakira, vi travade jävligt fort, eller asså Elvis gjorde det, HEHE. Sen galopperade vi en jätteliten bit för mamma va jätte krånglig. Men det gick bra.

[Bild]

Av Madeleine Rygaard - 9 juli 2013 14:19

Nu ska vi åka till Ica, dagens outfit, ja kommer lägga upp dagens outfit varje dag nu antagligen, eller ja vill försöka...

Av Madeleine Rygaard - 9 juli 2013 12:20

Ja måste ju hålla igen min hårfärgning, mitt hår blir ju 3 olika färger när det går för länge.
Det är meningen att ja ska gå till en frisör som ska sy eller limma in riktigt löshår på mig och färga och klippa, men det kommer ju kosta runt 5.000kr så det är inget man kan göra när som helst :/
jag är KRITVIT

Ovido - Quiz & Flashcards