smarasrockelvis

Alla inlägg under juli 2013

Av Madeleine Rygaard - 7 juli 2013 10:08

Skulle va kul att tatuera sig, så ja skissade hur ja vill att den ska se ut, och så ska ja ta navelpiercin också..
E d snyggt?

Mer

Av Madeleine Rygaard - 7 juli 2013 09:20

Lite mer bilder, min Shettis Betty Boop och en nordsvensk Klarry

Av Madeleine Rygaard - 7 juli 2013 09:16

Jag är uppvuxen med hästar på en hästgård, när jag kunde börja sitta så fick jag även sitta på hästen, och sedan börja rida, då menar jag både själv och sitta framför i galopp.
Som ni vet så födde vi upp Elvis själva, han föddes våren 2004, vi har haft hans mamma i typ 20 år tror jag d va, och våran granne hade en diploms-utställnings nordsvensk som vi valde till henne.

Elvis ung

Elvis pappa Odar 1859, finns på Google bilder.
Han blev även almanacka häst 2005 :D

Av Madeleine Rygaard - 7 juli 2013 09:04

Som alla kanske inte vet så är jag uppvuxen med egna företag vilket betyder att det jämnt har varit verkstad och massa lastbilar runt mig, och på mig, nä ja skoja.
Men vi har också alltid haft raggarbilar, som vi åkt till Västerås och Norrtälje och Sveavägen, hehe och jag har klätt ut mig i alla år.
Min farfar har också 2 eller 3 Harley Davidsons, så jag är en fordonsmänniska och skulle ett tag välja fordonstekniskt, men ändrade mig.
Våran raggarbila är en Pontiac Lemans 66, finns endast några få exemplar.

Farfars finaste är en El camino SS, finns ingen som slår den motorn, tyvärr vet vi inget mer om den.

Av Madeleine Rygaard - 7 juli 2013 08:39

Många ställer frågan ibland, vad gillar du för musik? Jag lyssnar på allt, mordernt, pop, dansband, ja allt, alla har bra av allt, MEN ja föredrar rockklassiker och 60-tal, det har ja fått höra hela mitt liv och det är riktigt bra.

Av Madeleine Rygaard - 6 juli 2013 19:45

Helt sjukt hur många gånger min blogg har visats, ja tycker att min blogg är usel, cant believe it! :* <3
Då blir man förvånad, och GLAD!

Av Madeleine Rygaard - 6 juli 2013 17:39

Hon ÄR eller VAR världens vackraste häst, många tycker säkert att hon ser lite konstig ut, men jag fastnar för det där blonda lite konstiga utseendet.

Ovido - Quiz & Flashcards